Založ si blog

Bežný a obyčajný človek ?

Prepáčte,ale nedá mi aby som nereagoval na príspevok STV 1 o 19,00 hod. zo dňa 11.06.2016. Pozrite si do archívu a vyhľadajte príspevok – minutáž 00.22.56 ako že každý si môže niektoré  diela zoS NG Bratislava pozrieť v detailoch záber malého celku obrazu P.M.Bohúňa, kde mucha lezie po dekolte portrétovanej dámy nemá chybu. Možnože si to návštevník SNG fakt nevšimne. Zvlášť keď nemá k obrazu- umeleckému dielu bližší prístup.

Projekt to je pekný, úmysel bol zrejme lepší.

Ale čo ma najviac zaráža bol rozhovor STV s pracovníčkou SNG Máriou Bohumelovou, hlavne keď do mikrofónu povedala  citujem: bežný a obyčajný človek má možnosť si stiahnuť a vidieť obrázky…… atď…

Dúfam, že tým myslela vizualizované diela. Kto však potom je neobyčajný a nie bežný člobek ? Myslela tým seba samú.  ona si nemusí sťahovať.Pracuje tam, takže pani M.B.už zrejme  nie je obyčajný a bežný človek. Či patrí medzi naše rýchlookvasené celebrity,rosničky, politikov a tiežpodnikateľov z ktorých mnohí nemajú o umení ani šajn ?.? Nie! Necítim s urazený,len toto ma  trochu rozčarovalo .Veď každý si denne musí  niečo  stiahuť. Je nám to biologicky dané..Aj politci, aj každý  bežný a obyčajný človek. Žeby si pani Mária nemusela vôbec sťahovať ? Alebože z  STV 1 už tiež niektorí nepatria medzi bežných a obyčaných ľudí. Zrejme vedúci večerného vydania už bol už v nejakom večernom podniku.

Feldekovci sú super

26.06.2015

Veľmi sa mi páčil článok o pánovi L. a pani O. Feldekovej. Chcel by som v prvom rade pridať svoj nesmelý hlas, čo sa týka perspektívneho vydania knižky pani Oľgy. Neviem. „Môj život s Feldekom. Ja by som radšej navrhol Môj život s Ľubom. Osobnosť pánia F.L. a jeho manželky nie je potrebné predstavovať. Sú známi dostatočne.Pozdravujú van Stiphoutovci z [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 2888x
Priemerná čítanosť článkov: 1444x

Autor blogu

Kategórie

Archív