Založ si blog

Feldekovci sú super

     Veľmi sa mi páčil článok o pánovi L. a pani O. Feldekovej. Chcel by som v prvom rade pridať svoj nesmelý hlas, čo sa týka perspektívneho vydania knižky pani Oľgy. Neviem. „Môj život s Feldekom. Ja by som radšej navrhol Môj život s Ľubom.  Osobnosť pánia F.L. a jeho manželky nie je potrebné predstavovať. Sú známi dostatočne.Pozdravujú van Stiphoutovci z Nižnej

Bežný a obyčajný človek ?

12.06.2015

Prepáčte,ale nedá mi aby som nereagoval na príspevok STV 1 o 19,00 hod. zo dňa 11.06.2016. Pozrite si do archívu a vyhľadajte príspevok – minutáž 00.22.56 ako že každý si môže niektoré diela zoS NG Bratislava pozrieť v detailoch záber malého celku obrazu P.M.Bohúňa, kde mucha lezie po dekolte portrétovanej dámy nemá chybu. Možnože si to návštevník SNG fakt [...]

NR SR: Rokovanie 12. a 13. schôdze

Súdna rada nevidí dôvod na skrátené legislatívne konanie v prípade lex atentát

17.06.2024 16:39

Tzv. lex atentát schválila minulý týždeň vláda.

praha

Univerzita Karlova podá proti uzneseniu o odložení prípadu streľby sťažnosť

17.06.2024 16:11

UK navrhne úplné vyšetrenie všetkých súvislostí vlaňajšieho útoku na jej Filozofickej fakulte.

parlament, PVV, rokovanie, Robert Fico, Peter Pellegrini, Milan Majerský, Tomáš Taraba

Taraba: Slovensko v Rade EÚ presadilo svoje záujmy pri ochrane medveďov

17.06.2024 15:55

Taraba informoval, že Európska komisia uznala nový slovenský zákon o eliminácii medveďov za kompatibilný s európskou legislatívou.

India, vlaky

Zrážka dvoch vlakov v Indii si vyžiadala najmenej 13 mŕtvych

17.06.2024 15:28

Pri zrážke osobného a nákladného vlaku sa zranilo 30 ľudí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 2903x
Priemerná čítanosť článkov: 1452x

Autor blogu

Kategórie

Archív